همایش شرکت هریس دراستان قم | نرم افزار هتلداری هریس

برگزاری همایش آشنایی با امکانات جدید هریس در قم

این همایش به همت جناب مهندس نبوی (مدیر عامل شرکت مهندسی طیف سخت افزار) نماینده محترم شرکت مهندسی هریس در استان قم و دفتر مرکزی شرکت مهندسی هریس درتاریخ 1398/08/28 در محل هتل بین المللی قم برگزار گردید . 
این همایش در دو بخش پرسنل هتل و مدیران هتل برگزار شد . 
بخش اول همایش با حضور مدیران مالی ، پرسنل پذیرش و غیره برگزار شد و مهندس محمد رضا بابایی ، مهندس بهروز قزوینی و مهندس علیرضا واحدی به سوالات در زمینه های مالی ، پذیرش و مارکت رزرواسیون آنلاین پاسخ دادند . 
در بخش دوم که با حضور مدیران هتل برگزار شد ابتدا مهندس مرتضی سزاوار رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی هریس به بیان پیشرفت ها و نرم افزار های جدید شرکت مهندسی هریس پرداختند . در ادامه مهندس مبلغی به بیان دلایل لزوم بهره مندی از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) پرداختند . در پایان جلسه نیز مهندس بابایی توضیحاتی را در رابطه با لزوم نیاز هتل به سیستم رزرو آنلاین ارائه نمودند و به پرسش هایی در این زمینه پاسخ دادند. . 
این همایش نهایتا با یک شام کاری صمیمانه و یک عکس دسته جمعی به پایان رسید .  


در ادامه تصاویر این همایش را ملاحظه می فرمائید

 

 

 

 

 

 

 

about Harris NewTech
شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه سیستم جامع نرم افزاری هتل داری و تحت پوشش داشتن بیش از 700 هتل و مرکز اقامتی در سطح کشور در حال حاضر یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های صاحب نام در این زمینه می باشد . سیستم جامع نرم افزاری هریس با 22 زیر سیستم در دو بخشFront Office و Back Office و ارتباط کامل درون و بین سیستمی و برخورداری از محیط کاربرپسند (User Friendly ) توانسته جایگاه ویژه ای را در صنعت هتل داری در بخش های خصوصی و دولتی برای خود رقم زند