نرم افزار هتلداری هریس | سیستم های جانبی قابل اتصال به هریس

 

سیستم های جانبی قابل اتصال به نرم افزار هریس در هتل ها

 

یکی از مهمترین قابلیت های یک نرم افزار هتلداری مناسب در هتل، امکان برقراری ارتباط هوشمند با انواع تجهیزات جانبی از قبیل IPTV ، اینترنت اکانتینگ ، دستگیره های کارتی، دستگاه حضور و غیاب کارکنان و ... می باشد.نرم افزار هریس علاوه بر دارا بودن تمامی موارد فوق، تاکنون با مجموعه های زیادی در این زمینه همکاری داشته که به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

 

IPTV :

 

یک تلویزیون تعاملی است که بر بستر شبکه های مبتنی بر  IP کار میکند.

یکی از قابلیت های سیستم هتلداری شرکت هریس، ارتباط با انواع سیستم های IPTV موجود در بازار است.

هتل ها و مراکز اقامتی می توانند با بهره گیری از راهکارهای IPTV  ،علاوه بر استفاده از تمامی امکانات تلویزیون تعاملی، به منظور ارائه خدمات بیشتر به مهمانان خود نظیر:

* خوش آمد گویی به مهمانان با نام و زبان ایشان

* نمایش صورت حساب مهمانان در لحظه

* امکان درخواست سرویس های مورد نظر مهمان در هتل

* امکان سفارش و خرید غذا از رستوران ها و کافی شاپ هتل

* انجام امور مربوط به خانه داری مانند تعیین وضعیت مینی بار پس از خروج مهمان 

و .... ، از بستر موجود استفاده نماید.

در حال حاضر شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با شرکت های زیر در زمینه IPTV در بسیاری از هتل های کشور همکاری نموده است.

شرکت موج افزار مهرگان کیش

شرکت نگین سامانه مشهد

شرکت کاما سیستم 

 

اینترنت اکانتینگ (Internet Accounting):

 

سامانه اینترنت اکانتینگ ،یک سامانه پرقدرت است که وظیفه احراز هویت ، کنترل و مدیریت مصرف اینترنت را به عهده دارد.

در این سیستم ، مهمان جهت استفاده از اینترنت ، نیاز به دریافت نام کاربری و رمز عبور جهت استفاده دارد.

با لینک سیستم اینترنت اکانتینگ با نرم افزار هتلداری منصوب در هتل ، این امکان وجود دارد که پس از Check In مهمان در هتل ، به ازای هر کاربر یک نام کاربری و کلمه عبور مخصوص همان مهمان ایجاد شود.

                                        

 

با استفاده از این امکان در مراکز اقامتی و هتل ها ، علاوه بر مدیریت مصرف کاربران و اعمال محدودیت های حجمی، قادر خواهید بود تا موارد امنیتی را کنترل نموده و به عنوان سیستمی مستقر جهت مدیریت رفتاری اینترنت توسط افراد استفاده نمایید و حتی گزارش پویایی از لیست سایت های در حال بازدید و یا بازدید شده  کاربران دریافت نمایید تا در صورت بروز هرگونه تخلف سایبری و یا سو استفاده از بستر شبکه توسط افراد مقیم در هتل ، امکان رد یابی و کنترل به راحتی امکان پذیر باشد.

در حال حاضر شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با شرکت های زیر در زمینه اینترنت اکانتینگ در بسیاری از هتل های کشور همکاری نموده است.

 

شرکت آتی نگر( سیگما)

شرکت Smart WiFi 

 

مرکز تلفن (تلفن سانترال):

مرکز تلفن یکی از امکانات رفاهی با ارزش واز ملزومات در هتل هاست و علاوه بر اینکه ارائه خدمات به مهمانان را بهبود می بخشد ، می تواند با توجه به سیاست های موجود در هتل ها و مراکز اقامتی ، یکی دیگر از روش های درآمد زایی در این مراکز باشد.

 

محاسبه ی هزینه ی مکالمات با ذکر تاریخ مکالمه ، طول مدت مکالمه،هزینه مکالمه بر اساس نرخی که هتل تعیین میکند و شماره های گرفته شده و درج در صورتحساب مهمان بصورت اتوماتیک روی بستر شبکه و برخی قابلیتهای ویژه ی دیگر از قبیل بسته شدن قابلیت ارتباط با شهرستان یا خارج از کشور بصورت خودکار هنگام خروج مهمان و یا برعکس هنگام پذیرش مهمان جدید ، که امکان هرگونه سوء استفاده از تلفن اتاقی که مهمان ندارد را سلب مینمایدازجمله امتیازات ارتباط هوشمند این سیستم با نرم افزار یکپارچه ی هریس میباشد.
بیشتر تواناییهای سانترال زمانی بصورت بهینه قابلیت اجرایی دارند که مرکز تلفن با نرم افزار یکپارچه منصوب در هتل ، در ارتباط باشد.

در حال حاضر شرکت هریس قابلیت ارتباط با هر نوع سیستم تلفن سانترال از جمله موارد زیر را داراست:

پاناسونیک 

 زیمنس

 پیام گو

 پایا سیستم

 

دستگیره های درب دیجیتال:

 

جهت امنیت و آسایش مسافران هتل،دستگیره های دیجیتالی و الکترونیکی مورد توجه هتلداران قرار گرفته است که سریعترین و آسانترین راه حل جهت دسترسی به اتاق مهمانان هتل می باشد.

از جمله مزایای استفاده از دستگیره های دیجیتالی کارتی این است که دارای سیستم امنیتی بالا ،عدم نیاز به حمل پر دردسر کلید،هزینه پایین تعمیر و نگهداری ، ثبت و کنترل ورود و خروج بر اساس کارت معرفی شده و .... می باشد.

 

چرا لازم است این سیستم با نرم افزار یکپارچه ی هتلداری هریس لینک شود؟
کاهش نیروی انسانی در بخش پذیرش( حداقل یک نفر) که باید نسبت به صدور کارت کلیدها اقدام مینمود که صرفه جویی مالی قابل توجهی برای هتل ایجاد مینماید.

حذف یک دستگاه کامپیوتر که انحصارا باید برای صدور کارت کلید در نظر گرفته می شد و به تبع آن خلوت تر شدن میز رسپشن.
افزایش دقت و سرعت در صدور کارت کلید و بدنبال آن افزایش رضایتمندی مشتری.
شرکت هایی که در این زمینه با ما همکاری دارند:

شرکت ندا پرداز انفورماتیک

شرکت آداک

شرکت آرین تجارت 

شرکت نیرو سیستم  

 

دستگاه حضور و غیاب پرسنل:

 

شرکت علم و صنعت

شرکت دنیای پردازش

 

 

 

 

 

about Harris NewTech
شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه سیستم جامع نرم افزاری هتل داری و تحت پوشش داشتن بیش از 700 هتل و مرکز اقامتی در سطح کشور در حال حاضر یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های صاحب نام در این زمینه می باشد . سیستم جامع نرم افزاری هریس با 22 زیر سیستم در دو بخشFront Office و Back Office و ارتباط کامل درون و بین سیستمی و برخورداری از محیط کاربرپسند (User Friendly ) توانسته جایگاه ویژه ای را در صنعت هتل داری در بخش های خصوصی و دولتی برای خود رقم زند