نرم افزار منابع انسانی و حقوق و دستمزد
از جمله فعالیت هایی که در بخش مالی اداری سازمان ها صرف زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل می باشد.متغیرهایی مانند اضافه کار، کسرکار، ماموریت ، شیفت های 24 ساعته و موارد مشابه باعث می شود بخش مالی با دقت بیشتری که مستلزم صرف انرژی بیشتری هم می شود ، به این امر بپردازد. از سویی تغییر محتوای احکام استخدامی و به تبع آن تغییر فرمول های محاسبه آیتم های درآمدی خود یکی دیگر از معضلات موجود در این بخش می باشد.
از دیگر دغدغه های مدیران سازمان ها در این حوزه ، مسائل مربوط به بیمه ها ، مالیات بر حقوق و نوع پرداخت از سوی بانک ها می باشد که تهیه لیست های مربوطه و دیسکت بانک از جمله خدماتی است که هر نرم افزاری باید به نحو احسن این مهم را ارائه نماید.
نرم افزار حقوق و دستمزد و منابع انسانی هریس ضمن برخورداری از تمام قابلیت های ذکر شده از محیطی کاملا کاربر پسند برخوردار می باشد.ارتباط با انواع دستگاه های حضور و غیاب، ارتباط هوشمند با تمام بانکها ، تهیه تمام فایل ها و دیسکت های بیمه ای و مالیاتی و امور مربوط به احکام استخدامی تماما در بخش های مختلف این نرم افزار پیش بینی شده که خود باعث صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان خواهد شد و از سویی کاهش نیروی انسانی مشغول در بخش مالی اداری را نیز بدنبال دارد.
برخی قابلیت های نرم افزار منابع انسانی و حقوق و دستمزد
1- امکان ثبت اطلاعات و مشخصات ثابت پرسنل
2- قابلیت درج اطلاعات مربوط به عملکرد ماهیانه پرسنل
3- توانائی تعیین نرخ بیمه ، سهم بیمه شده ، سهم کارفرما ، بیمه بیکاری و. . .
4- تعریف جداول مالیاتی مختلف برای محاسبه مالیات کارکنان
5- امکان صدور احکام پرسنلی، ماموریت و مرخصی جهت کارکنان
6- امکان ایجاد لیست حقوق و دستمزد ماهیانه با قابلیت درج انواع مزایا و کسورات
7- امکان ثبت ساعت کارکرد ماهیانه کارکنان براساس شیفت کاری
8- قابلیت محاسبه و ارائه فیش حقوقی برای کارکنان
9- ارائه خلاصه لیست حقوق ماهیانه
10- ارائه لیست بیمه جهت سازمان بیمه گر
11- گزارش کسورات بصورت ماهیانه و سالانه از یک کارمند یا کل کارکنان و یا گروهی از کارکنان
12- گزارش پرداختها و مزایا بصورت ماهیانه و سالانه از یک کارمند یا کل کارکنان و یا گروهی از کارکنان
13- کنترل موارد مربوط به وام مانند کسر خودکار اقساط وام و یا توقف آن و . . .
14- بایگانی و امکان دستیابی مجدد لیست های ماهیانه
15- ایجاد فایل ماهیانه جهت ارائه به بیمه بر روی CD ( مطابق با آخرین نرم افزار سازمان تامین اجتماعی)
16- ایجاد فایل ماهیانه حقوق پرداختنی جهت ارائه به بانک پرداخت کننده حقوق بر روی CD
17- قابلیت تعریف کاربر با تعیین سطح دسترسی به برنامه
18- ارائه لیست عیدی
19- آرشیو احکام پرسنل
20- امکان اتصال به سیستم های فروش جهت فروش های کارمندی
21- ایجاد فایل ماهیانه مالیات جهت ارائه به دارایی ( مطابق با نرم افزار Hogog tax دارایی )
22 – امکان ارتباط با کارت ساعت به منظور دریافت مکانیزه اطلاعات ساعت کارکرد کارکنان
23 – امکان ایجاد سند حسابداری
24 – امکان تعریف چند سازمان مختلف در یک برنامه و تهیه گزارشات به صورت تفکیکی از آنها
25 – امکان تعریف افراد غیر پرسنل در لیست بیمه
26- گزارش سنوات و بازخرید مرخصی
27- امکان تعریف چند سازمان مختلف با شماره بیمه های متفاوت در یک برنامه
28- امکان محاسبه مالیات بصورت ماهیانه – سالیانه
29 – امکان ثبت پرداختهای متفرقه خارج از لیست حقوق و تهیه گزارش و فایل مالیات از آن
30 – امکان ثبت و رویت تمامی فعالیتهای انجام شده توسط کاربران
31 – گزارش مقایسه ای لیست حقوق ماه جاری با ماه مشابه سال قبل
برای مشاهده همه ی نرم افزار ها اینجا کلیک کنید
نرم افزار های بک آفیس:
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)