نرم افزار روم سرویس هریس - نرم افزار هتلداری

 

 

نرم افزار روم سرویس

از انواع روش های پذیرایی از مهمانان ارائه خدمات در داخل اتاق می باشد.

سرو غذا در اوقاتی که خارج از زمان کاری رستوران می باشد،( برای مهمانانی که دیروقت وارد هتل میشوند یا بیمار داشته باشند و یا ...) و دسر و میوه و سایر اقلامی که از ناحیه کافی شاپ تامین می شود،عمده موارد مربوط به روم سرویس می باشد.

به نوعی می توان عنوان کرد اهمیت فعالیت این بخش هتل هم تراز با سایر بخش های پذیرایی هتل مثل خود رستوران و کافی شاپ ها می باشد.

به بیانی دیگر،کیفیت غذای سرو شده در اتاق و سایر موارد فوق الذکر هیچ تفاوتی با عرضه آن ها در رستوران نباید داشته باشد.(البته شاید تنوع کمتر باشد)

از آنجائیکه آماده نگه داشتن غذای گرم در خارج از وقت رستوران ها هزینه هایی را به هتل تحمیل می نماید، معمولا نرخ خدمات در این بخش بیشتر از روند معمول در ساعت های معین صرف غذا در هتل می باشد.

نرم افزار روم سرویس هریس بصورت کاملا هوشمند بعنوان ابزاری کارآمد جهت انجام این جریان خدمت از هنگام درخواست توسط مشتری تا تحویل و محاسبه هزینه ها و متعاقب آن ارسال اتوماتیک صورتحساب مربوط به بخش پذیرش جهت درج در صورتحساب اتاق مهمان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این سیستم از تمام قابلیت هایی که نرم افزارهای فروش مخصوصا رستوران دارا می باشند را برخوردار خواهد بود.لاکن ذیلا به صورت فهرست وار برخی از سایر   قابلیت ها ارائه می گردد.

:برخی قابلیت های نرم افزار روم سرویس

1- امکان تعریف کالاها و خدمات و گروه بندی آن در گروه های قابل تعریف

2- امکان اعمال سرویس ، مالیات و تخفیفات مجزا به تفکیک انواع مشتریان و مهمانان اتاق

3-  قابلیت منظور نمودن صورتحساب به حساب اتاق مهمان و انتقال خودکار آن به سیستم پذیرش

4- توانائی تعریف مواد بکار رفته در هر یک از اقلام تعریف شده در منوی فروش و امکان ارسال خودکار مقدار مواد مصرفی بصورت روزانه به سیستم انبار جهت ثبت و صدور سند مربوطه در انبار

5- قابلیت محاسبه بهای تمام شده کالاهای آماده فروش در صورت اتصال به سیستم انبار و حسابداری ( Cost Control )

6- امکان اتصال هوشمند به سیستم حسابداری و ارسال اسناد روزانه بصورت خودکار

7- امکان گزارش گیری صندوق در بازه های زمانی مختلف و به تفکیک کاربر به صورت نقدی و غیرنقدی و اعتباری

8- قابلیت ارائه گزارشهای متنوع و جامع از فروش براساس صورتحسابهای صادره ، منوی فروش و گروههای تعریف شده در دوره های زمانی معین

9- ثبت کلیه اعمال کاربران بر روی سیستم در فایل شرح وقایع و ایجاد یک سیستم نظارتی و کنترلی قابل اطمینان برای مدیریت 

10- امکان چاپ و ارائه صورتحساب  و منوی فروش به دو زبان فارسی و انگلیسی

 

برای مشاهده همه ی نرم افزار ها اینجا کلیک کنید

نرم افزار های فرانت آفیس:

پذیرش و رزرواسیون آنلاین

خانه داری و مینی بار

تبلت خانه داری و مینی بار

مجموعه ورزشی

مرکز فروش

لاندری

پارکینگ

about Harris NewTech
شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه سیستم جامع نرم افزاری هتل داری و تحت پوشش داشتن بیش از 700 هتل و مرکز اقامتی در سطح کشور در حال حاضر یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های صاحب نام در این زمینه می باشد . سیستم جامع نرم افزاری هریس با 22 زیر سیستم در دو بخشFront Office و Back Office و ارتباط کامل درون و بین سیستمی و برخورداری از محیط کاربرپسند (User Friendly ) توانسته جایگاه ویژه ای را در صنعت هتل داری در بخش های خصوصی و دولتی برای خود رقم زند